Rychlé rande

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují smluvní vztah mezi organizátorem seznamovacích akcí (dále jen "organizátor") a účastníky těchto akcí (dále jen "klienti").

Účast na akcích je povolena pouze osobám starším 18 let, které jsou plně způsobilé k právním úkonům.

Organizátorem akcí je Randeset - Lucie Videcká, se sídlem Studentská 2361/14, 734 01 Karviná, IČ: 05454689, podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku, kontaktní e-mail: rande@randeset.cz.

2. Registrace a nákup vstupenek

Přihlášení na akci probíhá prostřednictvím webových stránek a rezervačního systému Joystree. Klient vyplní registrační formulář a uhradí účastnický poplatek prostřednictvím integrované platební brány Stripe.

Po úspěšné registraci klient obdrží potvrzovací e-mail s potvrzením o platbě, jehož součástí je i přístupový QR kód, který je vyžadován při vstupu. Tento email nemažte, bez něho se na akci nedostanete. Pokud akci kupujete pro někoho jiného, jako dárek, tento email mu přepošlete nebo vytiskněte. Na tomto odkaze ... naleznete podrobnosti o průběhu večera našeho speed datingu.

Uhrazením poplatku vzniká smluvní vztah mezi organizátorem a klientem.

3. Zrušení nebo změna akce organizátorem

Organizátor si vyhrazuje právo zrušit akci, pokud se nenaplní minimální kapacita účastníků nebo z jiných závažných důvodů.

Organizátor bude klienty o zrušení akce informovat prostřednictvím e-mailu, telefonicky a nebo sms cca 6 hodin před plánovaným začátkem akce, tzn. do 12:00 v den plánovaného speed datingu.

V případě zrušení akce bude klientům vrácen celý účastnický poplatek nebo si vyberou náhradní termín. Pokud klient nezvolí ani jednu z možností a neozve se (emailem, telefonicky, sms) do 3 měsíců od obdržení zprávy o zrušení akce, účastnický poplatek propadá v plné výši.

Zrušením akce nevzniká klientům nárok na další náhrady nebo odškodnění.

Akce proběhne při naplnění minimální kapacity Hetero 10 osob (5 žen a 5 mužů), Homo 6 osob. Maximální kapacita je 8 žen a 8 mužů, celkem 16 osob.

4. Průběh akce

Klienti jsou povinni dodržovat pokyny organizátora a chovat se slušně a respektovat ostatní účastníky.

Před vstupem na akci si nastudujte pokyny k naším akcím na tomto odkaze:...

Během akce je zakázáno pořizovat jakékoli foto a video záznamy bez předchozího souhlasu organizátora.

Organizátor nezaručuje, že účastník najde vhodný protějšek.

V případě nevhodného chování může být klient z akce vyloučen bez nároku na vrácení účastnického poplatku.

Po skončení akce klienti předají hodnotící karty organizátorům. A ti následující den zašlou informační email všem klientům daného večera a těm, kteří mají shody, předáváme vzájemné kontakty (jméno, telefon, email).

5. Odpovědnost

Organizátor nenese odpovědnost za případné škody vzniklé klientům v průběhu akcí, pokud tyto škody nebyly způsobeny úmyslně nebo z hrubé nedbalosti ze strany organizátora.

Klienti se účastní akcí na vlastní nebezpečí a riziko.

Organizátor nenese odpovědnost za ztrátu nebo odcizení osobních věcí klientů během akce.

6. Závěrečná ustanovení

Organizátor si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoli bez předchozího upozornění.

Klienti jsou povinni se seznámit s aktuálními podmínkami před každou akcí.

Tyto podmínky jsou platné od 30. června 2024. Aktualizace 1. října 2025.





Rychlé rande

Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)

1. Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je Randeset - Lucie Videcká, se sídlem Studentská 2361/14, 734 01 Karviná, IČ: 05454689, podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku.

2. Zpracovávané údaje

Zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete při registraci na akci, tj. jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, věk. Tyto údaje jsou nezbytné pro registraci a komunikaci s účastníky.

Dále můžeme zpracovávat údaje o vašich preferencích a zájmech, které nám poskytnete při registraci nebo v průběhu účasti na našich akcích.

3. Účel zpracování

Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem organizace a realizace akcí, komunikace s účastníky, zasílání informací o akcích a marketingových aktivitách pořadatele.

4. Práva subjektů údajů

Máte právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. Tato práva můžete uplatnit prostřednictvím emailu rande@randeset.cz.

5. Doba uchovávání údajů

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu jejich zpracování nebo do odvolání souhlasu. V případě odvolání souhlasu budou vaše údaje bez zbytečného odkladu vymazány.

6. Ochrana osobních údajů

Organizátor zpracovává osobní údaje klientů v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

Osobní údaje jsou využívány pouze pro účely poskytování služeb a nebudou sdíleny s třetími stranami bez výslovného souhlasu klienta.

Organizátor zajišťuje technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů klientů.





Rychlé rande

Podmínky storna

1. Storno podmínky

Klient má právo zrušit účast na speed datingu e-mailem, telefonicky a nebo sms. Refundace bude provedena do 14 dnů od obdržení žádosti o storno.

Storno podmínky jsou následující:
Pokud se omluvíte dříve než 48 hodin před akcí(tzn. dříve než 2 celé dny před startem) → vrátíme Vám 100 % zaplacené částky.

Pokud se omluvíte po 48 hodinách před akcí, ale ještě před tím, než od nás dostanete připomínkovou SMS → vrátíme Vám 50 % zaplacené částky.

Pokud se omluvíte až poté, co vám přijde naše připomínková SMS → celý poplatek propadá.

• Rozhoduje čas, kdy nám storno opravdu dorazí (čas e-mailu, SMS nebo hovoru).

Storno žádost musí být podána písemně na email rande@randeset.cz, telefonicky nebo sms na čísle +420 739 268 819 s uvedením čísla objednávky, jména a příjmení účastníka a důvodu storna.

Příklady:
• Akce začíná v úterý v 18:00.

• Zrušíte v neděli v 15:00 → je to více než 48 h předem → vracíme 100 %.

• Zrušíte v pondělí v 11:00 → je to už méně než 48 h, ale před připomínkovou SMS → vracíme 50 %.

• Zrušíte v pondělí ve 14:00, po obdržení připomínkové SMS → poplatek propadá, nevracíme nic.

2. Výzva k potvrzení účasti

Cca 30 hodin před začátkem akce obdrží klient SMS zprávu s výzvou k potvrzení své účasti. Jedná se spíše o kontrolu, že účastníci opravdu dorazí.

3. Změna termínu ze strany organizátora

Organizátor si vyhrazuje právo na změnu termínu akce. V případě zrušení akce ze strany organizátora bude klientovi vrácena celá zaplacená částka a nebo si vybere jiný termín na našem webu a sdělí jej organizátorum emailem nebo sms.

Pokud klient zvolí vrácení účastnického poplatku, refundace bude provedena do 14 dnů od obdržení této žádosti.