Rychlé rande

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují smluvní vztah mezi organizátorem seznamovacích akcí (dále jen "organizátor") a účastníky těchto akcí (dále jen "klienti").

Účast na akcích je povolena pouze osobám starším 18 let, které jsou plně způsobilé k právním úkonům.

Organizátorem akcí je Randeset - Lucie Videcká, se sídlem Studentská 2361/14, 734 01 Karviná, IČ: 05454689, podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku, kontaktní e-mail: rande@randeset.cz.

2. Registrace a nákup vstupenek

Přihlášení na akci probíhá prostřednictvím webových stránek a rezervačního systému Joystree. Klient vyplní registrační formulář a uhradí účastnický poplatek prostřednictvím integrované platební brány Stripe.

Po úspěšné registraci klient obdrží potvrzovací e-mail s potvrzením o platbě a do 24 hodin od registrace dostane email podrobnostmi o akci.

Uhrazením poplatku vzniká smluvní vztah mezi organizátorem a klientem.

3. Zrušení nebo změna akce organizátorem

Organizátor si vyhrazuje právo zrušit akci, pokud se nenaplní minimální kapacita účastníků nebo z jiných závažných důvodů.

V případě zrušení akce bude klientům vrácen celý účastnický poplatek nebo jim bude nabídnut náhradní termín.

Zrušením akce nevzniká klientům nárok na další náhrady nebo odškodnění.

Organizátor bude klienty o zrušení akce informovat prostřednictvím e-mailu, telefonicky a nebo sms cca 6 hodin před plánovaným začátkem akce, tzn. do 12:00 v den plánovaného speed datingu.

Akce proběhne při naplnění minimální kapacity Hetero 10 osob (5 žen a 5 mužů), Homo 6 osob. Maximální kapacita je 8 žen a 8 mužů, celkem 16 osob.

4. Průběh akce

Klienti jsou povinni dodržovat pokyny organizátora a chovat se slušně a respektovat ostatní účastníky.

Během akce je zakázáno pořizovat jakékoli foto a video záznamy bez předchozího souhlasu organizátora.

Organizátor nezaručuje, že účastník najde vhodný protějšek.

V případě nevhodného chování může být klient z akce vyloučen bez nároku na vrácení účastnického poplatku.

5. Odpovědnost

Organizátor nenese odpovědnost za případné škody vzniklé klientům v průběhu akcí, pokud tyto škody nebyly způsobeny úmyslně nebo z hrubé nedbalosti ze strany organizátora.

Klienti se účastní akcí na vlastní nebezpečí a riziko.

Organizátor nenese odpovědnost za ztrátu nebo odcizení osobních věcí klientů během akce.

6. Závěrečná ustanovení

Organizátor si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoli bez předchozího upozornění.

Klienti jsou povinni se seznámit s aktuálními podmínkami před každou akcí.

Tyto podmínky jsou platné od 30. června 2024.





Rychlé rande

Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)

1. Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je Randeset - Lucie Videcká, se sídlem Studentská 2361/14, 734 01 Karviná, IČ: 05454689, podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku.

2. Zpracovávané údaje

Zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete při registraci na akci, tj. jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, věk. Tyto údaje jsou nezbytné pro registraci a komunikaci s účastníky.

Dále můžeme zpracovávat údaje o vašich preferencích a zájmech, které nám poskytnete při registraci nebo v průběhu účasti na našich akcích.

3. Účel zpracování

Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem organizace a realizace akcí, komunikace s účastníky, zasílání informací o akcích a marketingových aktivitách pořadatele.

4. Práva subjektů údajů

Máte právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. Tato práva můžete uplatnit prostřednictvím emailu rande@randeset.cz.

5. Doba uchovávání údajů

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu jejich zpracování nebo do odvolání souhlasu. V případě odvolání souhlasu budou vaše údaje bez zbytečného odkladu vymazány.

6. Ochrana osobních údajů

Organizátor zpracovává osobní údaje klientů v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

Osobní údaje jsou využívány pouze pro účely poskytování služeb a nebudou sdíleny s třetími stranami bez výslovného souhlasu klienta.

Organizátor zajišťuje technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů klientů.





Rychlé rande

Podmínky storna

1. Storno podmínky

Klient má právo zrušit účast na speed datingu e-mailem, telefonicky a nebo sms.

Storno podmínky jsou následující:
Do 8 dnů před akcí: vrácení poplatku sníženého o manipulační poplatek 90 Kč.

7 až 4 dny před akcí: vrácení 50 % poplatku nebo možnost přesunutí na jiný termín za manipulační poplatek 90 Kč.

Méně než 4 dny před akcí: poplatek propadá, klient však obdrží 25 % slevu na další akci.

Do 24 hodin před začátkem akce: pokud se klient omluví ze závažných zdravotních důvodů, bude mu poplatek vrácen po odečtení manipulačního poplatku 90 Kč, v opačném případě poplatek za účast propadá.

Storno žádost musí být podána písemně na email rande@randeset.cz, telefonicky nebo sms na čísle +420 739 268 819 s uvedením čísla objednávky a důvodu storna.

2. Výzva k potvrzení účasti

48 hodin před začátkem akce obdrží klient SMS zprávu s výzvou k potvrzení své účasti.

Pokud klient neodpoví na SMS zprávu do 24 hodin před začátkem akce a nebude informovat pořadatele o své účasti či neúčasti, poplatek za účast propadne.

3. Omluva ze zdravotních důvodů

Pokud se klient do 24 hodin před začátkem akce omluví ze závažných zdravotních důvodů, bude mu poplatek vrácen po odečtení manipulačního poplatku ve výši 90 Kč.

Závažné zdravotní důvody musí být doloženy lékařským potvrzením, které je třeba zaslat e-mailem nebo předložit jiným způsobem dohodnutým s pořadatelem.

4. Vrácení peněz

V případě zrušení akce ze strany organizátora bude klientovi vrácena celá zaplacená částka.

Refundace bude provedena do 14 dnů od obdržení žádosti o storno.

5. Změna termínu

Organizátor si vyhrazuje právo na změnu termínu akce. V takovém případě bude klient včas informován a bude mu nabídnut alternativní termín nebo možnost storna s plnou refundací.