1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují
smluvní vztah mezi organizátorem seznamovacích akcí
(dále jen "organizátor") a účastníky těchto akcí
(dále jen "klienti").
Účast na akcích je povolena pouze osobám starším
18 let, které jsou plně způsobilé k právním úkonům.
Organizátorem akcí je Randeset - Lucie Videcká,
se sídlem Studentská 2361/14, 734 01 Karviná, IČ: 05454689,
podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku,
kontaktní e-mail: rande@randeset.cz.
2. Registrace a nákup vstupenek
Přihlášení na akci probíhá prostřednictvím webových stránek a rezervačního
systému Joystree. Klient vyplní registrační formulář a uhradí účastnický
poplatek prostřednictvím integrované platební brány Stripe.
Po úspěšné registraci klient obdrží potvrzovací e-mail s potvrzením o platbě, jehož součástí je i přístupový QR kód,
který je vyžadován při vstupu. Tento email nemažte, bez něho se na akci nedostanete. Pokud akci kupujete pro někoho
jiného, jako dárek, tento email mu přepošlete nebo vytiskněte.
Na tomto odkaze ... naleznete podrobnosti o průběhu večera našeho speed datingu.
Uhrazením poplatku vzniká smluvní vztah mezi organizátorem a klientem.
3. Zrušení nebo změna akce organizátorem
Organizátor si vyhrazuje právo zrušit akci, pokud se nenaplní minimální kapacita
účastníků nebo z jiných závažných důvodů.
Organizátor bude klienty o zrušení akce informovat prostřednictvím e-mailu, telefonicky a nebo sms
cca 6 hodin před plánovaným začátkem akce, tzn. do 12:00 v den plánovaného speed datingu.
V případě zrušení akce bude klientům vrácen celý účastnický poplatek nebo
si vyberou náhradní termín. Pokud klient nezvolí ani jednu z možností a neozve se (emailem, telefonicky, sms) do 3 měsíců od obdržení zprávy o zrušení akce, účastnický poplatek propadá v plné výši.
Zrušením akce nevzniká klientům nárok na další náhrady nebo odškodnění.
Akce proběhne při naplnění minimální kapacity Hetero 10 osob (5 žen a 5 mužů), Homo 6 osob.
Maximální kapacita je 8 žen a 8 mužů, celkem 16 osob.
4. Průběh akce
Klienti jsou povinni dodržovat pokyny organizátora a chovat se
slušně a respektovat ostatní účastníky.
Před vstupem na akci si nastudujte pokyny k naším akcím na tomto odkaze:...
Během akce je zakázáno pořizovat jakékoli foto a video záznamy
bez předchozího souhlasu organizátora.
Organizátor nezaručuje, že účastník najde vhodný protějšek.
V případě nevhodného chování může být klient z akce vyloučen
bez nároku na vrácení účastnického poplatku.
Po skončení akce klienti předají hodnotící karty organizátorům.
A ti následující den zašlou informační email všem klientům daného večera
a těm, kteří mají shody, předáváme vzájemné kontakty (jméno, telefon, email).
5. Odpovědnost
Organizátor nenese odpovědnost za případné škody vzniklé klientům
v průběhu akcí, pokud tyto škody nebyly způsobeny úmyslně nebo z
hrubé nedbalosti ze strany organizátora.
Klienti se účastní akcí na vlastní nebezpečí a riziko.
Organizátor nenese odpovědnost za ztrátu nebo odcizení
osobních věcí klientů během akce.
6. Závěrečná ustanovení
Organizátor si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky
kdykoli bez předchozího upozornění.
Klienti jsou povinni se seznámit s aktuálními podmínkami
před každou akcí.
Tyto podmínky jsou platné od 30. června 2024. Aktualizace 1. října 2025.
